Betaling

Betalingsmogelijkheden
U kunt kiezen uit de volgende betaalwijzen:


Betaling via iDeal: Heeft u een betaalrekening met internetbankieren bij de Abn Amro, Fortis, ING, Rabobank of SNS Bank? Dan kunt u supersnel en veilig online betalen via iDeal. Klik op deze betalingskeuze en u wordt direct geleid naar een betalingspagina waar u eerst uw eigen bank selecteert en dan verder de betaling kunt afhandelen. Als de betaling succesvol verloopt versturen wij, mits voorradig, binnen 1 werkdag de bestelling.


Betaling vooraf via Bankoverschrijving: U draagt zelf zorg voor de betaling aan ons. Zorg ervoor dat het ordernummer bij de betaling wordt vermeld. Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij de bestelling binnen 1 werkdag naar u toe. Graag vragen wij u binnen 1 week de betaling te regelen, anders staan hier de bestellingen wel erg lang klaar.

Onder rembours: Na ontvangst van de bestelling checken wij telefonisch de adresgegevens. Daarna versturen wij binnen 1 dag de bestelling onder rembours. U betaalt het totale bestelbedrag + rembourskosten bij aflevering aan de vervoerder. De extra rembourskosten zijn € 8,00


U komt de bestelling afhalen: U bestelt online en kiest in welke vestiging u de bestelling wilt afhalen. Zodra de bestelling klaar staat nemen wij telefonisch of via mail contact met u op. U kunt bij het plaatsen van de bestelling betalen via iDeal of pinnen bij afhalen van de bestelling.

Mister Cash/Bancontact-Banksys: Bekende en veilige manieren om de bestelling te betalen via internetbankieren als je een rekening hebt bij een aangesloten Belgische bank.

Levering op factuur: Deze optie is er alleen voor bedrijven. U registreert zich eerst als "bedrijf of instelling" in onze webshop en na goedkeuring wordt een account voor u aangemaakt. Hiermee kunt u de bestelling plaatsen en bij betaalmethoden kiezen voor "factuur". Wij versturen dan de bestelling direct na ontvangst en sturen de factuur separaat via e-mail.
 

Problemen bij verwerking betaling

Heeft u gekozen voor betaling via iDeal en kan de transactie niet succesvol worden afgerond omdat het systeem bijvoorbeeld om technische redenen een foutmelding geeft? Meestal wordt u dan teruggeleid naar onze webshop en kunt u zelf kiezen voor een andere betaalmethode. De gemakkelijkste manier is om dan te kiezen voor "bankoverschrijving". U ontvangt dan een orderbevestiging per e-mail en o.v.v. het ordernummer kunt u alsnog het bedrag aan ons overmaken.